De mult vreau sa scriu despre workshop-ul Think Strategy organizat de AdVice Students, dar mereu am amanat.
In linii mari a fost un workshop interesant pe tema New Media, tema care a fost dezbatuta de Stefan Stroe si Stefan Pop, fiecare cu viziuni si strategii diferite. Mi-a placut mai ales pentru ca a trebuit sa rezolvam niste mini brief-uri la fata locului. De exemplu la workshop-ul lui Stefan Stroe a trebuit sa ne gandim la o chestie neconventionala pentru o apa plata, iar la cel al lui Stefan Pop am "facut" (am avut o tentativa de a face...mai in ras mai in gluma) un fel de creative ideea in cazul in care Bergenbier ar cumpara Camel si i-ar impune propria comunicare.
2 comments:
O didi muncitoare ca intotdeauna...:P si era si cu tricou' de la zara care si l-a cumparat cu mine ;)) DIDI...sper ca nu m-ai dezamagit si i-ai terminat acolo pe toti! :P
O didi muncitoare ca intotdeauna...:P si era si cu tricou' de la zara care si l-a cumparat cu mine ;)) DIDI...sper ca nu m-ai dezamagit si i-ai terminat acolo pe toti! :P
Post a Comment